به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت کاهش مدت زمان دریافت بار در استان هرمزگان گفت: در این راستا تا کنون طرحهای تنوعی با استفاده از بسترهای مجازی و ابزار نوین و همچنین نظارت میدانی از جمله طرح ساماندهی توزیع عادلانه بار با استفاده از ظرفیت پایانه الکترونیک ، گشت های هدفمند نظارتی و کنترل های دروازه ای با همکاری تشکلهای صنفی اجرا شده است.
شرفی همچنین از رسیدگی به شکواییه های کاربران جادهای خبر داد و خاطرنشان ساخت: رفع نقاط ایستایی و توقف زائد ناوگان حمل و نقلی در مبادی بارگیری و در طول مسیر حرکت نیز با همکاری دستگاههای ذیربط در حال انجام می باشد.
وی استفاده از سامانه های نظارتی مدیریت کنترل بارنامه، راهاندازی سامانه مجازی تحت وب در شهرک حمل و نقل و اپلیکیشن اعلام بار و نوبت دهی در پایانه بار بندرعباس را در کاهش معطلی ناوگان حمل و نقل جاده ای و رضایت رانندگان موثر دانست و تاکید کرد: افزایش رضایت کاربران جادهای از مهم ترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.